شناسهٔ خبر: 172825 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

باران و مه‌گرفتگی در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت

مه گرفتگی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی کشور از بارش باران و مه‌گرفتگی در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) روان گزارش شده است. همچنین، محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران - شمال فاقد مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک نیمه‌سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع خبر داد.

برقی گفت: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران، وزش باد و گردوخاک و در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

به گفته وی، محورهای هشتگرد - طالقان، کمربندی جدید خرانق - یزد، یزد – دربید و محور سیاخ دارنگون مسدود است.